יומנים > יומן - מלא 31/12/1953

1
מתוך
מקומות:
אילת
בון
ירושלים
עין גדי (קיבוץ)
שחר
כפר גלעדי
השימוש בתצלום בכפוף לחוק זכויות יוצרים, תשס"ח-2007
31.12.1953
219036
{P001} {0025-90} 31.12.53, יום ה' הבוקר חרשתי החלקות הקרובות לנקודה, והחבריא זרעו. החרישה היתה טובה, אם כי קשה, והספקנו הרבה. - אה"צ בא אצלי יהודה אלמוג, העובד בסדום מטעם משרד הפיתוח. הוא רוצה להתפטר, כי הענינים לדבריו לא מתנהלים כשורה. בסדום יש 500 פועלים, בהם 150 זמניים. ההנהלה כולה עם זיפשטיין בראשה יושבת בירושלים. אין בעלי מקצוע במקום, אין הנהלה במקום. התפוקה מאז חידוש העבודה (אמצע אבגוסט) 3000 טון. ליום 50-60 טון. יוסף מוסר הכרזות אופטימיסטיות שאין להן שחר. הוא הכריז שבשנה הבאה יפרקו 135 אלף טון - אין כל אפשרות לכך. תיקונים מוסרים לקבלנים קטנים, התקונים לא טובים. מדוע לא מוסרים לסו"ב? {0025-91} יש נחת בעין גדי. יש שם נחל. יחס טוב לעבודה. יש גן ירקות של 30 דונם. יש להסתדרות ועדת נגב: אלמוג, הדרי, יודין, טוביהו, זליג לבון. חנן נגר (מאילת) לוי קנטור (מפ"ם), שנקר. מה עושים? לא כלום. אמרתי לו שלא ילך, אראה את יוסף לברר המצב. אלמוג יושב בכפר גלעדי. בא ביום ב' לסדום והולך ביום ה' הביתה. ר . . [[כתב-יד]] ' ז ' / '